Ακυρώσεις

Εφόσον έχετε καταχωρήσει την παραγγελία σας και δεν σας έχει αποσταλεί ακόμα, μπορείτε να την ακυρώσετε για οποιοδήποτε λόγο ,με σχετικό γραπτό αίτημά σας στο info@karidis-shoes.gr  ή  καλέστε μας στο 2351100688.

Στην περίπτωση που έχετε ήδη εξοφλήσει την παραγγελία σας μέσω πιστωτικής κάρτας η επιστροφή των χρημάτων σας γίνεται απευθείας στους λογαριασμούς αυτούς. Στην περίπτωση που έχετε εξοφλήσει την παραγγελία σας με διαφορετικό τρόπο, η επιστροφή των χρημάτων σας γίνεται με πίστωση τραπεζικού σας λογαριασμού που θα υποδείξετε με αριθμό IBAN στο γραπτό αίτημά σας. Σε αυτή την περίπτωση, εφόσον προκύψουν έξοδα εμβάσματος, σας επιβαρύνουν. Σε κάθε περίπτωση, η επιστροφή των χρημάτων πραγματοποιείται μέσα σε 15 ημερολογιακές ημέρες από το γραπτό αίτημά σας.

Αίτημα Επιστροφής

Για όλες τις περιπτώσεις που επιθυμείτε επιστροφή του προϊόντος που αγοράσατε (αλλαγή μεγέθους/χρώματος/σχεδίου, αντικατάσταση, επιδιόρθωση ή επιστροφή χρημάτων), θα πρέπει να καταχωρήσετε ένα Αίτημα Επιστροφής με τις απαιτούμενες πληροφορίες. Ή για την καλύτερη επικοινωνία καλέστε στο κατάστημα στο τηλ 2351100688.

Αίτημα Επιστροφής

Μόλις ελεγχθεί το αίτημά σας από το προσωπικό μας, θα λάβετε ειδοποίηση με email για την έγκριση της επιστροφής και οδηγίες για τον τρόπο και τη διεύθυνση αποστολής.

Τα προϊόντα που επιστρέφονται θα πρέπει οπωσδήποτε να βρίσκονται μέσα στην αρχική τους συσκευασία, διαφορετικά η επιστροφή δε θα γίνεται δεκτή. Αν για οποιοδήποτε λόγο η εξωτερική σακούλα συσκευασίας έχει χαθεί, θα πρέπει υποχρεωτικά να χρησιμοποιήσετε κάποια άλλη σακούλα της επιλογής σας, έτσι ώστε να προστατεύεται επαρκώς η εσωτερική συσκευασία και να μην είναι δυνατό να κολληθούν σε αυτή σημάνσεις από την εταιρεία courier. Όλα τα υποδήματα πρέπει να δοκιμάζονται σε τάπητα για την αποφυγή φθορών.

Η διεύθυνση επιστροφών είναι : Μ. Αλεξάνδρου 47 πεζοδρόμος Κατερινης Τ.Κ. 60132 με τηλ. 2351100688

Μόλις παραλάβουμε την επιστροφή σας θα λάβετε και πάλι ενημερωτικό email και στη συνέχεια θα ενημερωθείτε για την τελική έκβαση του αιτήματος.

Αν πρόκειται για αλλαγή μεγέθους/χρώματος/σχεδίου ή αντικατάσταση, θα πρέπει μετά τo αίτημα επιστροφής να καταχωρήσετε μια νέα παραγγελία για το προϊόν που επιθυμείτε. Κατά την καταχώρηση της παραγγελίας αυτής, θα πρέπει οπωσδήποτε στο πεδίο ” Σημειώσεις παραγγελίας (προαιρετικό) ” να εισάγετε τον αριθμό της παραγγελίας που θέλετε να κάνετε επιστροφή , καθώς αν παραλείψετε αυτό το βήμα, το νέο προϊόν θα σας αποσταλεί με κανονική χρέωση (δηλαδή δεν θα συνυπολογιστεί η αξία του προϊόντος που επιστρέφετε). Πάντως σε τέτοιου είδους περιπτώσεις φροντίζουμε να επικοινωνούμε  μαζί σας τηλεφωνικώς όσο πιο σύντομα μπορούμε και αφού λάβουμε το αίτημα επιστροφής , κι αυτό για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας. Για το λόγο αυτό καλό θα είναι να πληκτρολογήσετε σωστά και με προσοχή τον αριθμό του τηλεφώνου σας .

Για την καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτησή σας, καθώς και για λόγους οργάνωσης και αξιοπιστίας, θα σας συνιστούσαμε επίσης να επικοινονίσεται και εσείς τηλεφωνικά στο φυσικό κατάστημα (2351100688)  για την άμεση εξυπηρέτηση και διαθεσιμότητα των προϊόντων που επιθυμητέ .

Αλλαγές Προϊόντων

Εάν επιθυμείτε να κάνετε αλλαγή του προϊόντος που αγοράσατε – και μόνο στην περίπτωση που το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί – θα πρέπει να καταχωρήσετε ένα Αίτημα Επιστροφής εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής και να πραγματοποιήσετε την αποστολή του προϊόντος εντός 2 ημερών από την ημερομηνία έγκρισης του Αιτήματος.  Τα προϊόντα βρίσκονται στην αρχική συσκευασία τους χωρίς αυτά να έχουν παραβιαστεί και να μην έχουν χρησιμοποιηθεί. Το προϊόν θα πρέπει να  συνοδεύεται  με το σχετικό παραστατικό πώλησης (π.χ. απόδειξη λιανικής πώλησης). Σε περίπτωση αλλαγής  σε διαφορετικό προϊόν το στέλνετε με την ΕΛΤΑ courier με χρέωση παραλήπτη, με το που παραλάβουμε και ελέγξουμε το προϊόν θα σας γίνει η αποστολή του καινούργιου προϊόντος.  Η πρώτη αλλαγή σε προϊόντα άνω των 60€ είναι εντελώς δωρεάν. Κάτω τον 60€ τα έξοδα επιστροφής και αποστολής για τυχόν αλλαγή ( νούμερου , μοντέλου ) τα χρεώνεται ο πελάτης . 

Δεν θα γίνεται δεκτή καμία αλλαγή χωρίς να υπάρξει ενημέρωση στο ηλεκτρονικό κατάστημα τηλεφωνικώς στο 2351100688 η με mail στο info@karidis-shoes.gr.  Η αλλαγή θα γίνει σύμφωνα με την διαθεσιμότητα των προϊόντων που θα αφορούν στην ίδια σεζόν. Σε περίπτωση που το προϊόν για το οποίο ζητείται η επιστροφή αγοράστηκε με έκπτωση ή με κάποια προσφορά, η αλλαγή θα γίνεται μόνο με προϊόντα που θα βρίσκονται αντίστοιχα σε έκπτωση ή προσφορά .Η αντικατάσταση του προϊόντος γίνεται μόνο εφόσον έχουμε παραλάβει το προϊόν το οποίο πρέπει να αντικατασταθεί.

Oλες οι αλλαγές-επιστροφές πρέπει να γίνονται πάντα με την συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρεία ΕΛΤΑ courier . Σε διαφορετική περίπτωση χρεώνεται ο πελάτης με τα μεταφορικά έξοδα.

Σε περίπτωση δεύτερης αλλαγής η χρέωση είναι 10€

Στην περίπτωση που έχετε εξοφλήσει την παραγγελία σας μέσω πιστωτικής κάρτα η διαφορά των χρημάτων σας για τα προϊόντα που αλλάζετε γίνεται απευθείας στους λογαριασμούς αυτούς. Στην περίπτωση που έχετε εξοφλήσει την παραγγελία σας με διαφορετικό τρόπο, η διαφορά των χρημάτων σας γίνεται με πίστωση τραπεζικού σας λογαριασμού που θα υποδείξετε με αριθμό IBAN στο γραπτό αίτημά σας. Σε αυτή την περίπτωση, εφόσον προκύψουν έξοδα εμβάσματος, σας επιβαρύνουν. Σε κάθε περίπτωση, η διαφορά των χρημάτων πραγματοποιείται μέσα σε 6-8 εργάσιμες ημέρες από την παραλαβή των προϊόντων που επιστρέψετε στην παραπάνω διεύθυνση.

Επιστροφές σε δώρα τα οποία έχουν δοθεί διαφημιστικά ή σε προσφορά με κάποιο άλλο προϊόν δεν γίνονται δεκτές. Σε περίπτωση που τα προϊόντα δεν πληρούν τους προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφονται στον αποστολέα τους με χρέωση του ιδίου.

Αντικαταστάσεις σε σπάνιες περιπτώσεις που παραλάβετε βεβαιωμένα προϊόν σπασμένο ή ελαττωματικό, το KARIDIS SHOES  θα σας το αντικαταστήσει χωρίς κανένα δικό σας έξοδο, εφόσον μας υποβάλλετε σχετικό γραπτό αίτημα μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία που αναγράφεται στο παραστατικό πώλησης.

Στην περίπτωση αυτή, το KARIDIS SHOES θα αναλάβει την παραλαβή και επιστροφή του. Στη συνέχεια, και εφόσον επιβεβαιωθεί το πρόβλημα, το KARIDIS SHOES σας αντικαθιστά δωρεάν για εσάς το συγκεκριμένο είδος με καινούργιο μέσα σε 15 ημερολογιακές ημέρες από την επιβεβαίωση του προβλήματος. Επιστροφές ελαττωματικών που δεν έχει αναλάβει το KARIDIS SHOES δεν γίνονται δεκτές, ενώ εφόσον δεν διαπιστωθεί πρόβλημα στο προϊόν που επιστρέφετε, χρεώνεστε το κόστος της επιστροφής. Στις πολύ σπάνιες περιπτώσεις που λόγω έλλειψης ή κατάργησης του προϊόντος δεν μπορεί να γίνει αντικατάσταση, θα γίνεται επιστροφή χρημάτων σύμφωνα με τους όρους που ισχύουν για τις επιστροφές.

Εγγυήσεις μετά το πέρας 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που αναγράφεται στο παραστατικό πώλησης, αποδέχεστε πλήρως την ποιότητα, την ποσότητα και την τιμή των εμπορευμάτων που παραλάβατε.Επιστροφές χρημάτων, ή αλλαγές με διαφορετικά προϊόντα, για ελαττωματικά προϊόντα δεν γίνονται δεκτές μετά το πέρας των 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που αναγράφεται στο παραστατικό αγοράς τους.

Λανθασμένες αποστολές

Σε περίπτωση που το προϊόν που παραλάβατε δε συμπίπτει με το προϊόν της παραγγελίας σας, θα πρέπει καταχωρήσετε ένα Αίτημα Επιστροφής εντός 3 ημερών από την παραλαβή και να πραγματοποιήσετε την αποστολή του προϊόντος εντός 3 ημερών από την ημερομηνία έγκρισης του Αιτήματος.

Στην περίπτωση αυτή δεν υπάρχει καμία επιβάρυνση του πελάτη για την αντικατάσταση.

Κατά την επιστροφή το δέμα είναι απαραίτητο  να αποστέλλεται στην αρχική του συσκευασία με την απόδειξη αγοράς.

Επιστροφή Χρημάτων / Δικαίωμα Υπαναχώρησης

Μετά την παραλαβή του προϊόντος μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμα σας για υπαναχώρηση, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που αναγράφεται στο έγγραφο αποστολής  της μεταφορικής και να πάρετε τα χρήματα σας πίσω.

Για να επιστραφεί το προϊόν πρέπει να τηρούνται οι παρακάτω προϋποθέσεις:

  1. το προϊόν δεν πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί
  2. η επιστροφή πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών
  3. το προϊόν πρέπει να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς (Απόδειξη Λιανικής )
  4. και να βρίσκεται στην κατάσταση που παραλήφθηκε από τον πελάτη, πλήρες και χωρίς φθορές με όλα τα καρτελάκια, η δε συσκευασία του να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν.

Εφόσον ολοκληρωθεί η επιστροφή του προϊόντος και πληροί όλες τις παραπάνω προϋποθέσεις θα γίνετε κατάθεση χρημάτων εντός 14 εργάσιμων ημερών  σε λογαριασμό(ΙΒΑΝ, Ονομ/νο Δικαιούχου) που θα μας υποδεικνύεται από τον αγοραστή.

Για την καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτησή σας, καθώς και για λόγους οργάνωσης και αξιοπιστίας, θα σας συνιστούσαμε επίσης να επικοινωνήσετε  και τηλεφωνικά στο φυσικό κατάστημα (2351100688)  για την άμεση εξυπηρέτηση και καλύτερη άμεση συνεννόηση μεταξύ μας.

Αφού πραγματοποιηθεί η επιστροφή και διαπιστωθεί πως το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί και βρίσκεται σε άριστη κατάσταση (τόσο το ίδιο το προϊόν, όσο και η συσκευασία του), θα σας γίνει επιστροφή χρημάτων, της αξίας του προϊόντος. Εάν η πληρωμή έχει γίνει με τη μέθοδο της αντικαταβολής, η επιστροφή χρημάτων θα γίνει μέσω εμβάσματος σε τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε, εντός 15 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία της παραλαβής του επιστρεφόμενο προϊόντος από εμάς. Eαν η πληρωμή έχει γίνει με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό ή μέσω κάρτας θα αφαιρεθούν 3 euro από την αξία του προϊόντος .

Στις περιπτώσεις επιστροφής χρημάτων επιβαρύνεστε μόνο με το κόστος επιστροφής του προϊόντος, καθώς η επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να γίνει με δικά σας έξοδα. Αν βρίσκεστε στην Ελλάδα ή την Κύπρο και επιλέξετε να επιστρέψετε το προϊόν με τα ΕΛΤΑ courier και χρέωση παραλήπτη, θα σας αφαιρεθούν από το ποσό της επιστροφής χρημάτων € 10,00 ανά προϊόν, αντίστοιχα, για την κάλυψη του κόστους μεταφοράς.

Επίσης, σε περίπτωση που πριν τη διαδικασία επιστροφής χρημάτων έχει προηγηθεί δωρεάν αλλαγή στο συγκεκριμένο προϊόν, θα υπάρξει επιπλέον επιβάρυνση ποσού € 6,00 για την κάλυψη των μεταφορικών εξόδων της αλλαγής, η οποία θα γίνει με παρακράτηση του ποσού από το ποσό της επιστροφής χρημάτων.

Η επιστροφή χρημάτων ισχύει μόνο για το ηλεκτρονικό κατάστημα και όχι για τo φυσικό κατάστημα.